torsdag 11 maj 2017

Vad händer i maj och juni?

Nu har vi haft kursens sista träff och jag inser att jag missförstått uppgiften något, jag kommer i Bloggen att redogöra för mina reflektioner och resultat. Jag kommer att ha fokus på mina cykler i aktionsforskningen och förhoppningsvis visa på förändringar utifrån min aktion. När jag nu lite snabbt tittat på mina resultat ser jag att mina cykler varit små (korta) och snabba utifrån ett tidsperspektiv, ungefär som jag tidigare beskrev Whieheads spiral, så det ser fortfarande ut att vara en fungerande metod i mitt projekt. Utifrån att mina cykler blev korta kommer jag även att ta med min först cykel (jag har redogjort för den tidigare i Bloggen) för att få till en djupare diskussion. Jag tänker även ändra mina rubriker på de sidor jag skapat, de är helt enkelt för "torra" :-), jag har nog tänkt för mycket på rapporten jag ska skriva när jag formulerat mina rubriker. Vill du läsa rapporten hittar du den under en egen rubrik "rapport" innan midsommar, det är min deadline i denna kurs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar